torsdag, december 29




Har været i Lyngby idag med Klara. Fik købt nogle fede ting, bla. en rød/sort bomberjakket fra Topshop. Den får i at se på et andet tidspunkt. 
Tog i stedet nogle billeder af noget farverigt her i den kolde, grå tid :-) 
Har lige fået nogle gennemsigtige æsker fra Ikea til mit make-up og parfume. Skal også i Ikea imorgen. Skal have en hvid kommode. 
Har fået noget tøj op og hænge, og lavet lidt om. Poster billeder af mit færdige værelse.

Mig og K har lige set 'The Last Song', en rigtig tudefilm. Kan klart anbefales! 
Nu vil vi lægge os til at sove. Godnat!

6 kommentarer:

Cecilie Tran sagde ...

Rigtig fin blog du har, jeg kan rigtig godt lide dine billeder.
Jeg er nu blevet fast læser på din blog - og jeg håber du vil kigge forbi min blog.

Knus
http://ourlittleworld123.blogspot.com/

Julie Schultz sagde ...

Mega fed blog!, og gode billeder! Kig forbi min blog og smid en kommentar!
// juliekempelschultz.blogspot.com/

Friller sagde ...

Rigtigt fine, kreative billeder!
-Freja
//frillersworld.blogspot.com

Agnes Garsdal sagde ...

Tusind tak for de fine ord! Det betyder rigtig meget! Jeg kigger forbi jeres :-) I er velkommen til at blive fast læsere!
/Agnes

Amalie og Victoria sagde ...

Ej, en fed blog! Hvor er den fed! <3

Kig forbi
www.smileandeatcake.blogspot.com

Agnes Garsdal sagde ...

Tusind tak! Kigger forbi :-)
/Agnes